Intreserad? [email protected]

aahh! Finns det inte någon där ute som kan fixa header? Jag tycker det är tråkigt att blogga utan,seriöst jah menar det!! :( Om ni är intreserade att göra en gratis så maila oss ; [email protected] vi svarar så fort vi kan , kommer även skicka med massa bilder som vi inte kunnat lägga in pga att vår blogg hackar när vi ska ladda in bilder?
Nu över till något annat!
Ni ser alla annonsen bloggerfy?..aa om ni trycker där så kan ni börja tjäna pengar på bloggen elr så kan man också få fler läsare via at de lägger upp ens blogg ! Tycker faktiskt det är bra , för små bloggare då.. Som vi faktiskt blivit för att vi bytte blogg, hm undra om vi kan gå tillbaka i tiden o ändra på det..Vi glömde skriva där vad vår nya blogg heter! Vi gör en deal här nu okej? Ni kommenterar på denna inlägg menar er allihopa ,om det är över 15 kommentarer så lovar jah Madde ladda in massa bilder när bloggen inte hackar! Har ingen ork att ringa omkring till alla som jobbar på blogg.se , så stor har vi ju inte right?

Kommentarer
Postat av: jdgshajkal

noce

2010-07-27 @ 01:30:19
Postat av: Linnea

Jag kan, jag kan vara er headerfixare, ni tröttnar på en, jag gör en ny snabbt, gör en nu!



Eller säg hur ni sak ha den, du madde, du vet ju min msn, säg hur du/ni vill ha den!

2010-07-31 @ 22:30:11
URL: http://icebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0