bonjour lecteurs du blog!

hmm..det lät nice? det betyder godmorgon bloggläsare på franska ;) Jah har varit i frankrike flera gånger, så himla fint det är där men tror ni jah fattar någe de säger? svårt språk! När man går i stan där så ser man bara massa klädaffärer, jag som är lite rikare än resten av er kan typ köpa allt jah vill. Menar inget illa ;) elr? hihi..Fixade mig nys ,fast måste in till stan idag o köpa en maskare. Om någon läsare är där så får man gå fram till mig om autograf elr bild! :D Någon hade frågat när vi ska ha frågestund o det kommer inte hända den här veckan, vi vill alla komma igång ordentligt med bloggen you know! En bild på mig o Patricia från igår! (oseriösa)

Naw gulliga? :) vi är riktigt oseriösa bara så ni vet!!!




Kommentarer
Postat av: jenneliee=)

vilka miner ni har ^^

2010-07-20 @ 10:38:56
URL: http://jenneliee.blogg.se/
Postat av: wbfjortis hahahahhahaha

"oseriösa" ni är det hela tiden ju typ x,,D

2010-07-20 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0