Gästbloggare : Carro

Tjena! Madde bad mej att gästblogga till dem nu när dom är borta, sa första nej..men sen så sa jag ja
xD För hon började typ gråta! Maddee bryr sig om er you know haha :) Iaf jag kanske ska berätta lite om vem jag är!


Jag heter Carro strömberg och är 15 år , en glad tjej som hatar skolan! Bor i göteborg centarala, är shoppaholist, ääälskar shoppa o köpa nya saker..man får ju aldrig nog. Jag skämms inte för något kan hoppa runt i klassen utan att skämmas , haft det svårt i mitt liv när jag var liten , socialen hämtade mig för skolkning,stöld o aatt min "mor" o "far" drack för mke o kunde hellt enkelt inte ta hand om mej o min syster, bodde med min syster i socialhem i 1 månad o nu har jag bott i 2 olika fosterhem.. Men nu bor jag hos min moster som tar väl hand om oss :) allt detta hände för två år sedan! Flyttade hit nu för 6 månader sedan.. Trivs bra och älskar min moster ! Jag och min syster mår som bäst nu , love you sister <33 Går i skolan nu och snor inte hhaha xD den va bra .. men ja det är allt om mig typ.. Får min barnbidrag om ni undarar med att jag bor hos min moster o får allt hahah :D

Älskar er tjejjer , <33333333333


ska se på denna film nu , barnsligt iknow .. ska se med min syster .. Till er madde o felicia o patricia , ni fick vad ni ville ;)


Kommentarer
Postat av: minde

fan va hemskt!

2010-08-11 @ 22:46:00
URL: http://sooulmates.blogg.se/
Postat av: liv

när man får barn ska man ta hand om dom.



Bra att ni har det bra carro :)

2010-08-13 @ 17:01:58
URL: http://foreversoulmatt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0