Tidig 1 april ;)

Vem har dött? det är ju hemskt!
haha! Gick ni på det? Nu kan ngen säga att de inte gjorde de för hallå..
jag ser ju kommentarerna, naw ni bryr er om mig! ;) haaha vi har planerat det här me att lura er, drf har vi inte "fått" blogga.
Var vi för elaka nu? Ni får leva me de. Jag kom fram till turkiet, nu sitter jag vid poolen o bloggar.
Det är 40+ just nu, min mamma sitter o grillar korv, på min rygg så varmt är det :o
haha närå! Vill verkligen inte hem, kan tillome flytta hit (elr nej,för varmt) men 1 vecka till iaf!
Kommer hem på måndag. Längtar inte tillbaka till skolan  usch blää hatar skolan!!!!!!!!!!!!!!:(
Ska bada lite nu senare kan jag berätta hur de gick :) Bilder ska jag visa när jag kommer hem! 
Kommer alltid påminna er läsare varje gång ni kommenterar elaka saker att ni faktiskt saknade mig när jag "dog" haha,, såå fun


Kommentarer
Postat av: laila

hahaha gick på de men de va ganska oskysst

2010-08-28 @ 13:12:44
Postat av: ameliatorss

XD

2010-08-28 @ 13:13:25
Postat av: alicia

elackat! :(

2010-08-28 @ 13:14:44
URL: http://aliciause.blogspoth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0