svar på tal!

Kommer bli ent läng svar nu hehe :/

rhbfjvsdksd om When i laaaav u:
som om ni änns läser era kommentarer?
Ni bryr iinte om era "läsare" haha ni har väl inga sånna änns?
sv; vi LÄSER faktiskt alla kommentarer , hur djävligt onödiga några en är!
godkänner inte kommentarer längre som det står hora elr nått liknande,
man tröttnar ju ganska fort.. Inte är jag svag,osäker elr rädd. Tar faktiskt inte åt mig dem änns? ;)
så sluta skriv ni kommer aldrig få mig må dåligt haha!
Jag felicia o patricia bryr faktiskt om våra läsare! Vrf skulle vi annars blogga?
Hur kul är det att blogga för sig själv? vi har minst 70 unika besökare, inte lika många
som kissie elr nåt, men hallå 70 är många de med! På min o felicias "förra" blogg hade vi 229 minst.
Slå den ni! Somsagt så har vi läsare..Och vi bryr oss mycke om er så det så!
tro elr ej ;)

Kommentarer
Postat av: emmie

Länka till vad?

Postat av: maddefeliciapatricia

bloggen , du skrev om en blogg på din blogg .. frågade om du kunde säga vad den heter! :)



till alla visst äger bår blogg? haha



btw alla som kommenterar, vår mejladress är ; [email protected] :D

2010-08-20 @ 17:01:05
URL: http://maddeofeliciass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0