piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt

Jahopp, nu ska man sova så man orkar gå upp vi halv 8, bussen åker ju runt 9 som ni redan vet faktiskt! Kommer könnas konstig att det plötligt kommer bli så kallt när man har vart här,när de ä 41+ !;) Patricia ska inte blogga här mera, orkar inte förklara allt men jaa..hon kommer blogga här som typ "gärstbloggare" hehe:) men yes så äre. Ska svara på 1 kommentar nu ;
kan inte ni ha en tävling om att bli gästbloggare här? skulle varit kul :) Och sen hur gamla är ni,vet att flera frågat o ni svarat men vill vara säker :)
sv; öhm..för det första vi är "typ" 2 ägare på bloggen nu när patricia ..slutat..! o sen för det andra så vet jag att vi bloggar lite o du vill hjälpa till men vi klarar oss utan din hjälp!;) För hur kul är det att de är 2 som har bloggen o sen 2 gästbloggare?blir ju bara jobbigt. Piiiinsam fråga men jaja,o ja de skulle ju varit super nice..kanske nån annan tävling? För hundrade gången jag är 15,madde 15 o patricia 14 !!!!!!! kommer inte svara på denna fråga mer -.-

Good svar :)

o jaaa , jag är med madde i turkiet o jaaa hennes föräldrar är med!!!!! :D angående mina läppar , do va inte alls fula ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0