ohh!

hejsan! det vérkar vara nåt fel på bloggen eller designen! ja som ni själv ser så är den inte rätt, kanske måste vi radera vår fina design :( Tar väl några år o fixa en ny! Fast vi får se, den kanske bara ser dålig ut.. men yes. Nu är jag hemma igen, assså det var det roligaste på hela veckan haha! ska äta ben&jerry nu med patricia som sitter bredvid mig ;) tog smakerna jordgubb o patricia toffe lover de är de godaste av dom mums hihi!
sen har jag fått en kommentar :
älskar ben&jerry! du tycker väl bara om dom för att sarah gillar dom!
sv: vänta här nu, jag började köpa dom före sarah änns börjat skriva om de på
hennes blogg! Och vrf skriver ni bara sarah? känner ju inte änns henne?har jag sagt att jag läser hennes blogg elr? asså seriöst ni (några) är så himla störda! Jag läser ju Sarahs blogg lite..dåodå..! inte så ofta men jaja

ungefär så stod de orkade inte kopiera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0