im sorry fort this bad bloggning..

..im sorry jag ska förbättra mig..!

haha! så kan det gå,iaf var hemma vi halv 8 elr nåt då så packa jag upp allt, tog några timmar..sen åt jag lite o chatta me de sötaste!:)♥ alla sa så gulliga saker, 'saknar dej','puss så kul att du e hemma' osvosv. Ni kan tänka er hur bra kompisar jag har va?vet att ni är super avendsjuka. älskar mina vänner,är inte fjortis bara för att jag skriver de lixom..elr asså jag är ju fjortis hihi menar jag de?;) Bilder från turkiet kommer kanske idag elr imorn får se om jag orkar blogga eftersom slutar halv 4, (om jag inte är i stan o skolkar ist xd ) , o sen ska jag till milla o hon har ju inte mina bilder på hennes dator..fast komer blogga ändå, nothing can stop me!! mhm så äre.
Har fått mmaassoorr angående header tävlingen avslutas mm, har skrivit de fler ggn men nu säger jag det igen, vi fick ca 4 som ville, men sedan när vi skickade bilder o de, så skickade de aldrig tillbaka nån header? det kanske var nån stor skvallerblogg som skulle skriva om oss o vilka bilder vi skulle ha me?;o hhaaha. men iaf blev rätt besviken, att ni inte bryr er om att vi faktiskt kämpar med denna gigantiska blogg, jag blev nog mest besviken på er läsare som inte ville vara med! För det är ju jag som bestämmde att vi skulle börja o blogga för vårt liv leker..vi gör något varje dag o de är ju sånt ni vill läsa om elr? hur kul är de o skriva "hej,har inbte gjort nåt idag hejdå jag är en rutten fis!"?? hehe,men har inte jag rätt att de är roligare att läsa ens blogg som är rolig o att något händer!jaja, nu drar jag,:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0