Fredag den 13e ;s

det är ju fredag den 13e idag!! :o

När vi var i stan så gick jag först för att jag går snabbast..alla kollade på mig kosntigt o några började till o med skratta, jag ba vad fan är de med alla? Sen vände jag mig o felicia började skratta..o patricia sa åt mig att dra upp tröjan. Sen fattar ni ju resten! Tröjan var ända ner till naveln(?) snacka om pinsamt, tänk på dem som inte använder bh ;s hahah..men iaf det var aspinsamt! Så nu får vi se om något annat kommer hända till mig, hoppast inte något pinsamt iaf ;)

har det hänt något till er än?
alltid kul o veta hihi!

btw, idag klockan 00:00 kommer vi svara på alla
frågor så om ni har frågor så ställ dom nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0