bitch

Jävlar! ha-ha.. När vi shoppade idag, så hitta jag flera snygg kläder o smink osv,
jag gick mot kassan o gav henne kläderna..det blev totalt 1099 kr.. jag tog fram min plånbok o vips!
Inga pengar i, jag bah wtf var är mina pengar! Hon bah gå o ta kläderna o lämna tillbaka dom försök inte att lra mig. jag  bah va?
 Assså hon var en jävla kärring!! Jag är fan inte fattig o snor saker! Jaja , iaf jag ringde mina föräldrar o berättade.. Sen så förstog jag, jag hade med mig min gamla plånbok min nya med pengarna i va såklart hemma xD
 fan va vi började skratta!
Madde började gråta till o med. Men min älskade moster sa att hon kunde betala sen ger jag tillbaka. Och ne min moster är30 , o nej hon är 22 år .. Jag skulle aldrig vilja vara med henne i stan om hon var över 30...är jävligt trött , måste vakna 6 o sen ska vi hem :( kommer sakna stockholm.. Puss på er stockholmare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0